جدیدترین اخبار :
  • چابهار، نقطه اتصال ایران به جهان: رونق تولید و صادرات در ایران اکسپو ۲۰۲۵
  • بررسی چالش‌ها و فرصت‌های مناطق آزاد در دیدار دبیر شورایعالی با رئیس سازمان بازرسی کل کشور
  • ایران چهارراه ارتباطی شرق به غرب و شمال به جنوب است، این بستر می‌تواند آینده‌ای همراه با صلح و امنیت رقم بزند
  • بگذارید مناطق آزاد به معنای واقعی آزاد باشند
  • اجرای پروژه‌های کلان در منطقه آزاد چابهار؛ از راه‌آهن تا بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی

استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/05/27 | تعداد بازید :2925
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان خبر داد و افزود: نخستین جلسه توجیهی استقرار این پروژه با حضور "محمد لاری لواسانی" مشاور طرح و جمعی از روسا و کارشناسان سازمان جهت انتخاب کمیته راهبری و استقرار مدیریت کیفیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "رحیم بخش رامین" ، افزود: این پروژه باهدف ایجاد نظام مدیریت و ارزیابی کیفیت سازمان بر مبنای الزامات و مفاهیم استاندارد بین‌المللی iso 9001:2015 آغاز شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل