جدیدترین اخبار :
  • مالکان فعلی خودروهای مناطق آزاد می توانند نسبت به پلاک ملی خودروهای خود اقدام نمایند
  • پیشرفت ۸۴ درصدی ابرپروژه ایران
  • چابهار در کانون دیپلماسی اقتصادی؛ ایران و قرقیزستان به‌دنبال اتصال لجستیکی
  • ایران در مسیر اتصال اوراسیا به اقیانوس هند
  • ارمنستان علاقمند به ترانزیت از مسیر چابهار است

استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/05/27 | تعداد بازید :3104
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان خبر داد و افزود: نخستین جلسه توجیهی استقرار این پروژه با حضور "محمد لاری لواسانی" مشاور طرح و جمعی از روسا و کارشناسان سازمان جهت انتخاب کمیته راهبری و استقرار مدیریت کیفیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "رحیم بخش رامین" ، افزود: این پروژه باهدف ایجاد نظام مدیریت و ارزیابی کیفیت سازمان بر مبنای الزامات و مفاهیم استاندارد بین‌المللی iso 9001:2015 آغاز شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل